miercuri, 28 iulie 2010

"PROST"(a se citi SPORT) TV

Marti, 27.07.2010, astept cu nerabdare sa vad primul meci al Urziceniului din Liga Campionilor. Dar, surpriza, pe toate canalele media suntem anuntati ca meciul nu va fi televizat. La inceput am crezut ca e o gluma, doar avem atatea televiziuni de sport, sigur a fost alarma falsa. Abia la 8.30 cand am vazut ca B1TV se chinuie sa transmita mi-am dat seama ca nu avem nimic. Nu avem televiziuni de sport, avem teleziviuni de barfa si televiziuni care transmit meciurile "granzilor". Daca Steaua juca cu 17 Nentori, cred ca era licitatie care sa transmita. Am vazut Dinamo cu Olimpia Balti - meci mare, cu suspans. Nu-mi place MM in mod special - ce face pentru fotbal insa e cu totul altceva, e spurcat la gura si tine cu echipa lui pana in panzele albe, dar sa nu transmiti un meci al unei echipe romanesti din Liga Campionilor asta e lipsa de bun simt. Inseamna ca este ceva mult mai important care nu suporta amanare. Am butonat toate posturile care transmit exclusiv sport si erau doar prostii, discutii despre Steaua sau Dinamo, aceeasi invitati care mai baga cate o gluma de prost gust pentru audienta si eventual scorul dintre Unirea si Zenit in coltul din dreapta sus - RUSINE, asta-i reteta noastra pentru televiziunea de sport. Meritati sa va scuipe Giovanni pe toti, pentru ca se pare ca asta cautati. Auzi nume de televiziuni de SPORT(PROST) - TELEPROST, SPOT.RO, FRIGISPORT, JEGSPTV.
Sunt sigur ca daca Urziceniul trece de Zenit(si sper s-o faca) urmatorul tur o sa-l vedem pe Romantica tv, asta daca nu cumpara drepturile Taraf tv. HAI URZICENI!

PS: Rau am ajuns daca a ajuns Radu Moraru(Nasu' ) sa dea lectii de fotbal. De data asta insa BRAVO NASULE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu